Filtrowanie
zamknij
Darmowa dostawa perfumetek od 150 zł
Darmowa dostawa perfumetek od 150 zł
Perfumik 060 Challenge Perfumik 060 Challenge
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 061 Essential Perfumik 061 Essential
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 062 Essential Sport Perfumik 062 Essential Sport
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 063 Pour Homme Perfumik 063 Pour Homme
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 064 Love Of Pink Perfumik 064 Love Of Pink
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 065 Touch Of Pink Perfumik 065 Touch Of Pink
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 066 Pour Femme Perfumik 066 Pour Femme
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 067 Style In Play Perfumik 067 Style In Play
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 068 Touch Of Spring Perfumik 068 Touch Of Spring
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 069 Touch Of Sun Perfumik 069 Touch Of Sun
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 092 Joy Of Pink Perfumik 092 Joy Of Pink
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 126 Noir Perfumik 126 Noir
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 130 Eau De Perfumik 130 Eau De
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 135 Blanc Perfumik 135 Blanc
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł
Perfumik 141 Sensuelle Perfumik 141 Sensuelle
woda perfumowana 33ml
Cena: 15,00 zł

Perfumetki Lacoste*

Co nas zainspirowało do stworzenia perfumetek Lacoste*? Oczywiście wspaniała marka Lacoste i jej urocze logo.

Pod znakiem krokodyla 

Charakterystyczny krokodylek – to jeden z najlepiej rozpoznawalnych logotypów na świecie. W powszechnym odbiorze mała naszywka budzi całą gamę pozytywnych skojarzeń – wysoka jakość, sportowa-elegancja, komfort, postawa fair play. Taka sytuacja to wielki marketingowy sukces marki Lacoste, która przez ponad 80 lat swojego istnienia bardzo konsekwentnie dbała o to, by stać się synonimem wspomnianych cech.

Od tenisa do świata mody

Rene Lacoste – założyciel marki - zasłynął jako tenisista (w latach 1926-1927 był pierwszą rakietą świata), ale także wizjoner, który stale zmierzał do doskonalenia swoich dzieł. To właśnie zmysł innowacyjności sprawił, że w 1926 roku pojawił się na korcie tenisowym w wygodnej koszulce z krótkimi rękawami wykonanej z francuskiej bawełny - jersey petit pique. Był to niecodzienny widok, gdyż w tym czasie obowiązywał odmienny „dress code” - spodnie i koszule z długimi rękawami.

Niedługo później na koszulce Rene pojawił się maleńki krokodyl, zaprojektowany przez przyjaciela tenisisty Roberta George'a. Małe logo nawiązywało do przezwiska, jakie nadała zawodnikowi amerykańska prasa - „The Alligator”, ze względu na fakt, że nie rozstawał się on z teczką wykonaną ze skóry tego gada. Ale przydomek przyjął się także dlatego, że doskonałe oddawał charakter gry Rene, którego na korcie cechowała niesamowita zawziętość. W 1933 roku wraz z francuskim producentem dzianin Andre Gillierem Lacoste zakłada firmę La Socjete Chemie Lacoste. Wraz z początkiem masowej produkcji koszulek, krokodylek stał się oficjalnym logiem przedsiębiorstwa.

Początkowo firma koncentrowała się na produkcji ubrań dla sportów elitarnych: polo, tenisa, żeglarstwa, golfa czy krykieta. Stopniowo jednak rozszerzano asortyment – ogromna w tym zasługa syna założyciela marki Barnerda Lacoste. Aktualnie w portfolio marki znajdują się obok odzieży, także okulary, obuwie, galanteria skórzana oraz perfumy. Marka z sukcesem wyszła poza ramy producenta odzieży sportowej, stając się gwarantem komfortu także w sytuacjach pozasportowych.

Zapach komfortu

Lata 80. to czas, gdy wiele marek dostrzega moc perfum i pojawiają się one w ich ofertach. Nie inaczej było w przypadku Lacoste. W 1984 roku został wydany pierwszy zapach tej marki – Lacoste. Prosty flakonik – kwadrat o wyoblonych bokach, stał się swoistym prototypem dla kolejnych opakowań. Marka wyjątkowo chętnie sięgała po ten kształt, czyniąc z niego rodzaj znaku rozpoznawczego. Wykorzystano go w linii perfum L.12.12. Wcześniej jednak z Lacoste z sukcesem wprowadziła linie damską Touch of Pink czy męskie Style in Play oraz Essential. Cechą kluczową zapachów Lacoste jest świeżość, subtelność oraz harmonia. Mają one zapewniać komfort nie tylko osobie, która z nich korzysta, ale także jej otoczeniu. To takie zapachowe fair play!

Sklep z perfumetkami Lacoste*

Topowe kompozycje Lacoste są już dostępne w postaci trwałych zamienników. Dzięki ekonomicznym zapachom inspirowanym możecie cieszyć się swobodą i elegancją, którą promował założyciel słynnej firmy. W naszym sklepie z perfumetkami Lacoste znajdziecie kilkanaście odpowiedników, które przygotowaliśmy z dbałością o szczegóły. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl