Filtrowanie
zamknij

Darmowa dostawa perfumetek od 150 zł

Darmowa dostawa 
perfumetek od 150 zł

Zapachy znanych marek taniej. Wypróbuj perfumetki!

Ulubione zapachy 90% taniej! Wybierz odpowiedniki perfum!

Te same zapachy w niższych cenach. Poznaj odpowiedniki perfum!

Zapachy znanych marek taniej. Wypróbuj perfumetki!

Zapachy znanych marek taniej. Wypróbuj perfumetki!

Zapachy znanych marek taniej. Wypróbuj perfumetki!

Zapachy znanych marek taniej. Wypróbuj perfumetki!

Te same zapachy w niższych cenach. Poznaj odpowiedniki perfum!

141. Lacoste Sensuelle* 141. Lacoste Sensuelle*
Odpowiednik zapachu Lacoste Sensuelle*
Cena: 15,00 zł
135. Lacoste Blanc* 135. Lacoste Blanc*

Odpowiednik zapachu Lacoste Blanc*

Cena: 15,00 zł
130. Lacoste Eau De Lacoste* 130. Lacoste Eau De Lacoste*
Odpowiednik zapachu Lacoste Eau De Lacoste*
Cena: 15,00 zł
126. Lacoste Noir* 126. Lacoste Noir*

Odpowiednik zapachu Lacoste Noir*

Cena: 15,00 zł
092. Lacoste Joy Of Pink* 092. Lacoste Joy Of Pink*
Odpowiednik zapachu Lacoste Joy Of Pink*
Cena: 15,00 zł
069. Lacoste Touch Of Sun* 069. Lacoste Touch Of Sun*
Odpowiednik zapachu Lacoste Touch Of Sun*
Cena: 15,00 zł
068. Lacoste Touch Of Spring* 068. Lacoste Touch Of Spring*
Odpowiednik zapachu Lacoste Touch Of Spring*
Cena: 15,00 zł
067. Lacoste Style In Play* 067. Lacoste Style In Play*

Odpowiednik zapachu Lacoste Style In Play*

Cena: 15,00 zł
066. Lacoste Pour Femme* 066. Lacoste Pour Femme*
Odpowiednik zapachu Lacoste Pour Femme*
Cena: 15,00 zł
065. Lacoste Touch Of Pink* 065. Lacoste Touch Of Pink*
Odpowiednik zapachu Lacoste Touch Of Pink*
Cena: 15,00 zł
064. Lacoste Love Of Pink* 064. Lacoste Love Of Pink*
Odpowiednik zapachu Lacoste Love Of Pink*
Cena: 15,00 zł
063. Lacoste Pour Homme* 063. Lacoste Pour Homme*

Odpowiednik zapachu Lacoste Pour Homme*

Cena: 15,00 zł
062. Lacoste Essential Sport* 062. Lacoste Essential Sport*

Odpowiednik zapachu Lacoste Essential Sport*

Cena: 15,00 zł
061. Lacoste Essential* 061. Lacoste Essential*

Odpowiednik zapachu Lacoste Essential*

Cena: 15,00 zł
060. Lacoste Challenge* 060. Lacoste Challenge*

Odpowiednik zapachu Lacoste Challenge*

Cena: 15,00 zł

Perfumy Lacoste

Charakterystyczny krokodylek – to jeden z najlepiej rozpoznawalnych logotypów na świecie. W powszechnym odbiorze mała naszywka budzi całą gamę pozytywnych skojarzeń – wysoka jakość, sportowa-elegancja, komfort, postawa fair play. Taka sytuacja to wielki marketingowy sukces marki Lacoste, która przez ponad 80 lat swojego istnienia bardzo konsekwentnie dbała o to, by stać się synonimem wspomnianych cech.

Od tenisa do świata mody

Rene Lacoste – założyciel marki - zasłynął jako tenisista (w latach 1926-1927 był pierwszą rakietą świata), ale także wizjoner, który stale zmierzał do doskonalenia swoich dzieł. To właśnie zmysł innowacyjności sprawił, że w 1926 roku pojawił się na korcie tenisowym w wygodnej koszulce z krótkimi rękawami wykonanej z francuskiej bawełny - jersey petit pique. Był to niecodzienny widok, gdyż w tym czasie obowiązywał odmienny „dress code” - spodnie i koszule z długimi rękawami.

Niedługo później na koszulce Rene pojawił się maleńki krokodyl, zaprojektowany przez przyjaciela tenisisty Roberta George'a. Małe logo nawiązywało do przezwiska, jakie nadała zawodnikowi amerykańska prasa - „The Alligator”, ze względu na fakt, że nie rozstawał się on z teczką wykonaną ze skóry tego gada. Ale przydomek przyjął się także dlatego, że doskonałe oddawał charakter gry Rene, którego na korcie cechowała niesamowita zawziętość. W 1933 roku wraz z francuskim producentem dzianin Andre Gillierem Lacoste zakłada firmę La Socjete Chemie Lacoste. Wraz z początkiem masowej produkcji koszulek, krokodylek stał się oficjalnym logiem przedsiębiorstwa.

Początkowo firma koncentrowała się na produkcji ubrań dla sportów elitarnych: polo, tenisa, żeglarstwa, golfa czy krykieta. Stopniowo jednak rozszerzano asortyment – ogromna w tym zasługa syna założyciela marki Barnerda Lacoste. Aktualnie w portfolio marki znajdują się obok odzieży, także okulary, obuwie, galanteria skórzana oraz perfumy. Marka z sukcesem wyszła poza ramy producenta odzieży sportowej, stając się gwarantem komfortu także w sytuacjach pozasportowych.

Zapach komfortu

Lata 80. to czas, gdy wiele marek dostrzega moc perfum i pojawiają się one w ich ofertach. Nie inaczej było w przypadku Lacoste. W 1984 roku został wydany pierwszy zapach tej marki – Lacoste. Prosty flakonik – kwadrat o wyoblonych bokach, stał się swoistym prototypem dla kolejnych opakowań. Marka wyjątkowo chętnie sięgała po ten kształt, czyniąc z niego rodzaj znaku rozpoznawczego. Wykorzystano go w linii perfum L.12.12. Wcześniej jednak z Lacoste z sukcesem wprowadziła linie damską Touch of Pink czy męskie Style in Play oraz Essential. Cechą kluczową zapachów Lacoste jest świeżość, subtelność oraz harmonia. Mają one zapewniać komfort nie tylko osobie, która z nich korzysta, ale także jej otoczeniu. To takie zapachowe fair play!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl