Perfumy męskie Lacoste

WODA TOALETOWA 100 ML

WODA PERFUMOWANA 33ML

WODA PERFUMOWANA 33ML

WODA PERFUMOWANA 33ML

WODA PERFUMOWANA 33ML

WODA PERFUMOWANA 33ML

WODA PERFUMOWANA 33ML
Perfumy Lacoste dla mężczyzn
Firma Lacoste od ponad 80 lat udawania, że mariaż sportu i mody może dać zaskakujące, pozytywne efekty. Takie wartości jak komfort czy fair play równie dobrze sprawdzają się tak na tenisowym korcie, jak i w eleganckim biurowcu. A najlepszym symbolem tego unikalnego połączenia jest... mały zielony krokodyl.
Historia krokodyla – z kortu na ulice
Był rok 1926, gdy Rene Locoste wkroczył na kort US Open w bawełnianej koszulce z krótkim rękawem. Widok ten był niecodzienny, Rene złamał bowiem swoisty tenisowy dress code, który nakazywał grę w spodniach i koszulach o długich rękawach. Uchybienie zasadom na rzecz komfortu otwarło Rene drogę do sukcesu na zupełnie innym, niesportowym polu.
Zanim to jednak nastąpiło, biała bawełniana koszulka została wzbogacona o niewielkie logo z zielonym krokodylem. Nawiązywało ono do przezwiska, jakie nadała Rene amerykańska prasa, nazywając go „The Alligator” z uwagi na teczkę ze skóry tego zwierzęcia, z którą zawodnik prawie się nie rozstawał. Ale znaczek zapewne nie byłby tak dobrze przyjęty, gdyby nie fakt, że na korcie Rene zawsze walczył z zaciętością gada. Takie zestawienie po prostu spodobało się publiczności, a Rene wykorzystał pojawiającą się okazję.
Kilka lat później wspólnie z Andre Gillierem – francuskim producentem dzianiny – tenisista otworzył przedsiębiorstwo La Socjete Chemie Lacoste, zajmujące się produkcją odzieży dla sportów elitarnych: żeglarstwa, tenisa, krykieta czy polo. Ubrania marki Lacoste zdobił wspominany krokodyl, który stał się oficjalnym logotypem marki. Dziś koszulki polo z charakterystycznym znaczkiem to symbol sportowej elegancji, która wyszła daleko poza boiska, hale, korty...
Perfumy męskie Lacoste
Można odnieść wrażenie, że w latach 80. ambicją każdego domu mody było przygotowanie własnej linii perfum. To właśnie zapach miał być sposobem na to, aby luksusowa marka mogła pojawić się częściej w domach i na ulicach. W ten trend wpisały się także pierwsze męskie perfumy Lacoste, które po prostu nosiły nazwę marki. Był rok 1984, a w świecie zapachów dzięki Lacoste pojawiła się nowa jakość – elegancja w jej komfortowej, nienachalnej, odświeżającej wersji. Wielką zaletę kompozycji marki stanowi bowiem fakt, że świetnie harmonizują to co prywatne z otoczeniem – zapach nie narzuca się, lecz tworzy pozytywną atmosferę. Aktualnie panowie mają do dyspozycji kilka linii, wśród nich: Lacoste L.12.12, Challenge, Essential czy Style in Play. Lacoste – męskie perfumy fair play!