Filtrowanie
zamknij
Lacoste L'Homme Lacoste Intense 100ml Lacoste L'Homme Lacoste Intense 100ml
woda toaletowa spray 100ml
Cena: 199,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Lacoste Pour Homme Lacoste Pour Homme
woda toaletowa spray 100ml tester
Cena: 162,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Perfumy Lacoste dla mężczyzn

Firma Lacoste od ponad 80 lat udawania, że mariaż sportu i mody może dać zaskakujące, pozytywne efekty. Takie wartości jak komfort czy fair play równie dobrze sprawdzają się tak na tenisowym korcie, jak i w eleganckim biurowcu. A najlepszym symbolem tego unikalnego połączenia jest... mały zielony krokodyl.

Historia krokodyla – z kortu na ulice

Był rok 1926, gdy Rene Locoste wkroczył na kort US Open w bawełnianej koszulce z krótkim rękawem. Widok ten był niecodzienny, Rene złamał bowiem swoisty tenisowy dress code, który nakazywał grę w spodniach i koszulach o długich rękawach. Uchybienie zasadom na rzecz komfortu otwarło Rene drogę do sukcesu na zupełnie innym, niesportowym polu.

Zanim to jednak nastąpiło, biała bawełniana koszulka została wzbogacona o niewielkie logo z zielonym krokodylem. Nawiązywało ono do przezwiska, jakie nadała Rene amerykańska prasa, nazywając go „The Alligator” z uwagi na teczkę ze skóry tego zwierzęcia, z którą zawodnik prawie się nie rozstawał. Ale znaczek zapewne nie byłby tak dobrze przyjęty, gdyby nie fakt, że na korcie Rene zawsze walczył z zaciętością gada. Takie zestawienie po prostu spodobało się publiczności, a Rene wykorzystał pojawiającą się okazję.

Kilka lat później wspólnie z Andre Gillierem – francuskim producentem dzianiny – tenisista otworzył przedsiębiorstwo La Socjete Chemie Lacoste, zajmujące się produkcją odzieży dla sportów elitarnych: żeglarstwa, tenisa, krykieta czy polo. Ubrania marki Lacoste zdobił wspominany krokodyl, który stał się oficjalnym logotypem marki. Dziś koszulki polo z charakterystycznym znaczkiem to symbol sportowej elegancji, która wyszła daleko poza boiska, hale, korty...

Perfumy męskie Lacoste

Można odnieść wrażenie, że w latach 80. ambicją każdego domu mody było przygotowanie własnej linii perfum. To właśnie zapach miał być sposobem na to, aby luksusowa marka mogła pojawić się częściej w domach i na ulicach. W ten trend wpisały się także pierwsze męskie perfumy Lacoste, które po prostu nosiły nazwę marki. Był rok 1984, a w świecie zapachów dzięki Lacoste pojawiła się nowa jakość – elegancja w jej komfortowej, nienachalnej, odświeżającej wersji. Wielką zaletę kompozycji marki stanowi bowiem fakt, że świetnie harmonizują to co prywatne z otoczeniem – zapach nie narzuca się, lecz tworzy pozytywną atmosferę. Aktualnie panowie mają do dyspozycji kilka linii, wśród nich: Lacoste L.12.12, Challenge, Essential czy Style in Play. Lacoste – męskie perfumy fair play!

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl