Promocja wiosenna -20%
Promocja wiosenna -20%
klienci wybierają również:
Wybrany produkt:
Lacoste Challenge

Opis perfum: Lacoste Challenge

W połowie lat 20. XX wieku u szczytu swojej tenisowej kariery, René Lacoste wpada na pomysł koszulek polo, które cechowały krótkie rękawy i kołnierzyk. Ubrany w ten sposób tenisista wkracza na kort tenisowy i prezentuje światu alternatywę dla noszonych wówczas przez zawodników koszulek z niewygodnym długim rękawem. Widząc zainteresowanie społeczeństwa swoim wynalazkiem, Lacoste w roku 1933 zakłada firmę sygnowaną swoim nazwiskiem. Początkowo marka zajmuje się produkcją koszulek polo, jednak z biegiem lat poszerza swoją ofertę. Dziś Lacoste sprzedaje: odzież (w tym buty), perfumy, okulary i zegarki.

W ostatnich latach popularność marki Lacoste znacznie wzrosła. Sukcesy te są zasługą Christophe Lemaire’a, projektanta firmy, który postawił na nowoczesny i jeszcze bardziej ekskluzywny „look”. W 2005 roku w niemal 110 krajach sprzedano około 50 milionów produktów Lacoste. Rozpoznawalność i prestiż firmy wzrosły dzięki kontraktom z cenionymi tenisistami, m.in. Andy Roddickiem i Johnem Isnerem. 

Lacoste Challenge to perfumy męskie o cytrusowo-aromatycznym zapachu, które zostały wydane w 2009 roku. Jak wskazuje nazwa produktu, aromat ten dedykowany jest mężczyznom, którzy nie boją się wyzwań i kroczą przez życie z dumą, odwagą i swobodą. 

Skład zapachu

Nuty głowy: cytryna, mandarynka, bergamotka
Nuty serca: lawenda, imbir, liście fiołka
Nuty bazy: drewno tekowe, drewno hebanowe

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl