Pierwsze nuty kompozycji wybrzmiewają aromatem imbiru, do którego po chwili dołączają białe kwiaty. Rozpoznasz wśród nich promieniejący blaskiem jaśmin, kwiat pomarańczy i tuberozę, których zapachy doskonale ze sobą harmonizują. W połączeniu z wetywerią i paczulą o ciemniejszym charakterze, całość sprawia intensywne wrażenie, pozostawiając za sobą niezapomniany ślad.
Nuta głowy: imbir, kalabryjska bergamotka
Nuta serca: kwiat pomarańczy, tuberoza, jaśmin
Nuta bazy: wetiweria, paczuli
WODA PERFUMOWANA 80 ml
WODA PERFUMOWANA 33ML
*Wszystkie użyte na stronie sklepu zdjęcia, nazwy perfum i ich producentów są zastrzeżonymi znakami, użyto ich wyłącznie w celach informacyjnych i porównawczych.
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.