Perfumy damskie Calvin Klein
WODA PERFUMOWANA 100 ML
woda perfumowana 100ml
Perfumy Calvin Klein dla kobiet
Piękno ponad czasem
Calvin Klein ma wyjątkową zdolność do wyszukiwania twarzy, które zachwycają nieprzemijającą urodą. Kate Moss zawdzięcza mu praktycznie nieprzemijający status supermodelki. Chirsty Turlington prezentowała kultowe damskie perfumy Calvin Klein Eternity jako 20-latka oraz jako 45-letnia dojrzała piękność. Ponadczasowość to cecha nie tylko modelek, ale także, albo przede wszystkim, zapachów od CK. 30 lat obecności Eternity na rynku potwierdziło, że obietnica złożona w nazwie (ang. eternity oznacza wieczność) jest możliwa do spełnienia.
Pierwsze kroki
Historia Calvina Kleina to nie opowieść o kopciuszku, który z dnia na dzień stał się księżniczką, ale historia sukcesu budowanego od młodzieńczych lat, przez edukację i własną firmę. Pasję do szycia odziedziczył po babci, która była krawcową. Matka z kolei zaszczepiła w nim wrażliwość na modę i sztukę. Doświadczenia te zostały wsparte solidną dawką wiedzy: młody Klein ukończył High School of Industrial Arts, uczęszczał do Art Students League of New York oraz nowojorskiego Fashion Institute of Technology. Kolejno przyszedł czas na praktykę u producenta garniturów i płaszczy oraz w nowojorskich sklepach. W 1968 roku powstaje firma – Calvin Klein Inc, która w latach 70. i 80. słynie przede wszystkim z odzieży jeansowej. Pierwszy zapach marki - perfumy damskie Calvin Klein zostały wydane w 1978 roku.
W świecie damskich perfum Calvin Klein
Obssesion, który swoją premierę miał ponad 30 lat temu, otwiera długą listę bestsellerów sygnowanych nazwiskiem Calvin Klein. Damskie perfumy, które kolejno pojawiały się na tynku, przez lata obecności na nim potwierdziły swoją wyjątkowość. Wśród nich są wspomniane Eternity czy CK One, ale także nowsze: Truth, Beauty oraz święcąca aktualnie triumfy Euphoria. Ponadczasową uniwersalność perfum Calvina Kleina podkreśla dodatkowo wielość propozycji typu unisex, z niezastąpionym CK One na czele. Zapach ten doczekał się kilkudziesięciu wersji – przede wszystkim ambicją marki było przygotowywanie odświeżonej kompozycji na każde lato (od 2004 roku do teraz)!