Jean Paul Gaultier – najbardziej spektakularny francuski projektant po raz kolejny nawiązuje do swoich kultowych zapachów – Le Male i Classique. Tym razem stworzył całkowicie nowe kompozycje inspirowane rajskim ogrodem. La Belle i Le Beau to zmysłowość połączona ze świeżością w zaskakującym wydaniu. Kompozycja La Belle powstała w wyniku spotkania zmysłowych akordów wanilii, świeżości bergamotki i blasku gruszki. To uzależniająca, niezwykle kobieca woda perfumowana dla współczesnych uwodzicielek.
Zapach:orientalne
Nuta głowy:Gruszka
Nuta serca:Bergamotka
Nuta bazy:Wanilia
Cechy
Dla kogo
damski
Rodzaj
woda perfumowana
Pojemność
100ml
Kod produktu: 8435415017244
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.